BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday 16 September 2012

dan bila .? ? what ?

dan bila aku rasa marah :  diam. muka kerut. menyanyi. 
dan bila aku rasa stress out : dgr lagu2 yg membina . such as a Lukisan alam by hijjaz.
dan bila aku rasa bengang : again. diam. nyanyi.
dan bila aku terasa : diam. tidak melayan orang tu. dan buat HUL~
dan bila aku rasa meluat :  gelak sebijik mcm ni HA HA HA *bia dgr mcm x ikhlas
dan bila aku rasa x suka : senyum dan memikirkan. apa agknya lahai.
dan bila aku rasa mcm annoying : buat muka question mark *konon2 x faham la kan.
dan bila aku rasa suka : snyum. nyanyi lagu Devotees. 
dan bila aku rasa mcm nak mengeluh :  ingt puan Norsilan :)
dan bila aku rasa gembira : gelak dan bersyukur secara senyap.
dan bila aku rasa aku dpt : bersiap sedia !
dan bila aku rasa down : again lagu membina . UNIC
dan bila rasa mcm disappointed : tenangkan diri dan ingt kata Devotees .


ade seorng ni berpangkat la jugak. dia panggil kite orang dgn nada mcm menengking. marah sbb kelewatan kami 10 minit. ye kami akui kami lambat. then dia suruh kami angkat barang dgn cara yg agak kasar. sedangkan dia inginkan pertolongan dari kami. then aktiviti kami tertangguh selama dua jam. apa la sgt nak dibandingkan dgn 10 minit yg kami lewat tu. mmg ada salah kamii. tp cara dia tu. apa salahnya minta kami tlg dgn cara yg baik. kami respect but dia buat kami jadik mcm x mahu nak respect. x semua benda yg manusia buat adalah betul. sama mcm kami. tp gelagat dia. seolah-olah dia yg betul. keselamatan kami tidak dititik beratkan. ingin sekali kami bersuara, akn tetapi mungkin dikatakan kurang ajar. adalah lebih baik mendiamkan. dan belajar melalui itu. dan berdoa agar tidak menjadi seperti dia. :)

  *coretan cerita ini adalah sebahagian dari apa yg ingin diluahkan. "dia" dlm coretan itu adalah rahsia. mungkin suatu hari nnti mana la tahu, coretan ini sampai kepadanya. dan dia akn memahami. :)



0 comments: